Holdtræning

HOLDTRÆNING




DANCE


Zumba, Crossdance, Dance/styrke, Step, Aerobic/toning og Bokwa.


Zumba, Crossdane, Dance/styrke og Aerobic/toning er alle hold hvor der danses til koreografier. Vi danser til super fed musik, du får trænet både puls, mave, baller, arme og lår. Koreografierne er rimlig simple, så alle kan være med.


Bokwa er helt anderledes , vi danser ikke i en koreografi, det er fri leg. Til bokwa danser vi tal, bogstaver og tegn med vores føder. Vi danser J, L, C, 2, 6 og meget mere.  Alle kan danse Bokwa.


Step er også fri leg, koreografien bliver bygget op fra alle grundtrinene - 3 knæ, tap og basis. Alle disse trin laves om til alternativer og sættes sammen, så vi til slut har en lille koreografi, som vi "stepper" resten af timen.



FUNKTIONEL TRÆNING


TRX


TRX står for Total body Resistance Exercise og er betegnelsen for en træningsform, hvor man udnytter sin egen kropvægt til at træne styrke, smidighed, balance og kondition. Det foregår ved, at man bruger et specielt stroppesystem til at lave forskellige slags øvelser.


TRX træning giver dig en enormt effektiv træning med de simple TRX-øvelser. Du kommer hele kroppen rundt med TRX træning og det smarte er, at du kan tilpasse de mange TRX-øvelser, så det bliver mere eller mindre hårdt.

TRX er virkelig effektiv styrketræning på kort tid.


BODY/MIND


Yoga og Yolates



Yoga er mange ting, det er afspænding, styrke, balance og meditation. En yoga time hos os kan indeholde alle dele, eller kun nogen af dem. Det afhænger af planlægningen af timen.


Yolates er en kombination af Yoga og Pilates, i denne time arbejder vi med lette redskaber såsom redondo bold og elastik. Træningen foregår i et roligt tempo, med vægt på mave/baller og lår. Derudover arbejdes der også med balance lettere afspænding samt meditation.




STYRKE/PULS


CrossTraining, BodyToning, CirkelTræning


Fælles for alle 3 typer, træner du både styrke og puls, men timerne er forskelligt opbygget og typen af øvelserne er også meget forskellige.


I BodyToning indgår bl.a. aerobic og lidt dans i puls delen. og styrkeøvelserne er med lettere vægte, elastikker m.m.


I CirkelTræning arbejdes der på stationer i 30 - 45 sek. af gangen, og så skiftes der station, øvelserne er mange og varieret.


CrossTraining minder meget om cirkeltræning, men øvelser er lidt hårdere, og tempoet hurtigere.

MUSKELTRÆNING


Puls og Styrke


 er en all round time, hvor alle muskelgrupper trænes,  der trænes en muskelgruppe af gangen, i koreografi til musik. og ind imellem lægges intervaler med eksplosiv puls træning.




Er du også helt vild med holdtræning?


Når du skal booke dig til hold skal du bruge dit medlemsnr. og de første 4 cifre af dit person nr. Dit medlems nr er lig med brugernavn og de 4 første cifre af dit person nr. er din kode. Du kan booke dig via linket nedenfor, eller du kan downloade vores APP til holdbooking,


Download APP til holdbooking


Har du en smartphone kan du via din store downloade følgende App MY ECLUB, når du har downloadet APP'en beder den om en klub kode.

Koden til Color Fitness er

dFd4MhY5

Herfra er det bare at følge anvisningen ovenfor.

KONTAKT OS


Color Fitness

Blødevej 2, 3600 Frederikssund

Telefon: 91255140

Telefon er åben i receptionens åbningstider

RECEPTIONEN ER ÅBEN


Mandag : kl. 16:30 - 18:30

Tirsdag og torsdag: kl. 15:30 - 18:30

Onsdag: kl. 08:30 - 10:30  + 17:30 - 19:30

Fredag: kl. 10:00 - 12:00

FØLG OS

Copyright © All Rights Reserved