Den konstante udvikling inden for visuel teknologi

Skrevet af den juli 11, 2015 i kategori Sport og friluftsliv | Kommentarer lukket til Den konstante udvikling inden for visuel teknologi

Den konstante udvikling inden for visuel teknologi

En visuel verden


Vi lever i en højteknologisk tid, hvor vi konstant bombarderes med menneskeskabte visuelle indtryk. Et produkt sælger ikke længere sig selv som i tidligere tider. De firmaer med det største salg er ofte de firmaer, der formår at fremstille deres produkt på den flotteste og mest eksklusive måde. Tag for eksempel en ganske almindelig bilreklame. Reklamerne har til formål at få bilens fysiske udtryk til at virke så appelerende som muligt. Lakken skal skinne, omgivelserne skal være storslåede og bilerne køres af attraktive eller kendte personer. Dette er ikke nødvendigvis en uønsket eller decideret udvikling, men blot en konstatering af, at vi lever i en tid, hvor kampen om kunderne – grundet tidens teknologi – ofte vindes af de firmaer, der formår at fremstille deres produkt på den bedst mulige måde.