Holdplan

NY HOLDPLAN FRA D. 7. DECEMBER


 Vi skal bede jer alle om, at møde i god tid til holdene, da I selv skal gøre klar med udstyr. Vi kan ikke stille måtter til rådighed, så der er vi nød til at bede jer om, at medbringe ên selv. I skal selv afspritte udstyr før og efter brug, dette er naturligvis til rådighed i centeret. Vi har også måtte skære ned på deltagere på holdene, vi er muligvis for forsigtige, men vi vil gerne have, at I føler jer trygge ved at komme og træne. 

På danseholdene er der pt. plads til 8 personer, på TRX holdene er der pt. plads til 6 personer, på de resterende hold er der pt. plads til 8 personer.

Vi glæder os til at se jer.

MANDAG

Kl. 09:15 - 10:10

Stationstræning

Kl. 10:25 - 11:20

TRX Flow

Kl. 17:00 - 17:45

Step Fitness

Kl. 18:00 - 18:55

Zumba Toning

TIRSDAG

Kl. 09:10 - 10:05

MBL/Puls

Kl. 10:15 - 11:10

Yoga

Kl. 17:00 - 17:55

TRX Basic

Kl. 18:05 - 18:55

TRX HIIT

ONSDAG

Kl. 09:15 - 10:10

TRX Basic



Kl. 17:00 - 17:55

Yoga

Kl. 18:05 - 19:00

Zumba Toning

TORSDAG

Kl. 17:00 - 17:55

TRX Strong

Kl. 18:05 - 19:00

Power Fitness

FREDAG

Kl. 09:10 - 10:05

Stations træning

Kl. 10:15 - 11:10

Yoga

LØRDAG

Kl. 09:25 - 09:55

Power Fitness

Kl. 10:05 - 11:00

Yoga

SØNDAG

Kl. 10:00 - 10:55

Zumba

ZUMBA/ZUMBA TONING


Zumba er vist kommet for at blive :-) Zumba er en kombination af lette dansetrin primært fra latin amerikanske danse, kombineret med lidt fitness og aerobic. Koreografierne er bygget op omkring sangene, og når du først har prøvet det et par gange, giver det hele mening. 

Zumba Toning er opbygget på samme måde som Zumba, men her bruger vi små håndvægte i koreografierne, så vi får tonet vores arme og skuldre.

STEP FITNESS


Step Fitness er en time hvor vi naturligvis bruger stepbænken som udgangspunkt for træningen. Vi arbejder i lette koreografier og trin. så alle kan deltage, i lagt timen er også træning med Bodybar, som er en lille vægtstang fra 3-6 kg. Med denne træner vi flg. muskelgrupper igennem, ben arme, ryg og skuldre.

MBL/PULS


MBL/Puls er en kombination af Mave, balle, lår og aerobic. Der er ingen svære koreografier i denne time. I denne time kan der arbejdes med og uden udstyr i form af elastikker og vægte, det er helt op til een selv, men det er helt sikkert at ligegyldigt hvad du vælger, vil du efter timen, godt kunne mærke, hvad du har trænet.

MEDBRING MÅTTE

TRX  - BASIC, STRONG, FLOW OG HIIT


TRX står for Total body Resistance Exercise og er betegnelsen for en træningsform, hvor man udnytter sin egen kropvægt til at træne styrke, smidighed, balance og kondition. Det foregår ved, at man bruger et specielt stroppesystem til at lave forskellige slags øvelser.

TRX træning giver dig en enormt effektiv træning med de simple TRX-øvelser. Du kommer hele kroppen rundt med TRX træning.

MEDBRING MÅTTE

POWER FITNESS


Power Fitness er verdens nemmeste time! Der er ingen koreografier, men der er til gengæld masser af sjov og fart og  alt træningen i denne time er nem at tilgå, så alle kan være med. vi bruger forskelligt udstyr, trampolin, stepbænk, vægte m.m. Træningen er en kombination af styrke og puls træningen. Alle træner individuelt, så ligegyldigt dit niveau, som kom og giv HVAD DU KAN.

MEDBRING MÅTTE

STATIONSTRÆNING


Stationstræning har i denne tid! Erstattet cirkeltræning.

Men princippet er det samme. 

Du får trænet hele kroppen igennem med forskellige øvelser.

Hver øvelse trænes i 30-45 sek. så har du en lille pause inden, næste øvelse sættes i gang. Forskellen er at du står ved din egen station, med dit eget udstyr, så du skifter ikke plads mellem hver øvelserne, som der normalt gøres til cirkeltræning.

MEDBRING MÅTTE

YOGA

Yoga kan nemlig spores mere end 5000 år tilbage, og stammer oprindeligt fra Indien, hvor yoga defineres som et træningssystem for krop og sind.

Yoga er slet og ret nogle fysiske og mentale øvelser, der fokuserer på at være til stede i nuet, og derigennem få en stærkere krop og mere mentalt overskud i form af energi og glæde.

Yoga virker afstressende, og de fysiske øvelser kan afhjælpe skavanker lige fra ondt i ryggen og hovedpine til fordøjelsesproblemer og søvnbesvær. MEDBRING MÅTTE


KONTAKT OS


Color Fitness

Blødevej 2, 3600 Frederikssund

Telefon: 91255140

Telefon er åben i receptionens åbningstider

RECEPTIONEN ER ÅBEN...

Mandag: kl. 17:30 - 19:00

Tirsdag: kl. 10:30 - 12:00 

Onsdag: kl. 17:30 - 19:30

Torsdag: kl. 10:30 - 12:00 

Fredag: kl. 15:00 - 17:00


FØLG OS

Copyright © All Rights Reserved

Er du også helt vild med holdtræning?


Når du skal booke dig til hold skal du bruge dit medlemsnr. og de første 4 cifre af dit person nr. Dit medlems nr er lig med brugernavn og de 4 første cifre af dit person nr. er din kode. Du kan booke dig via linket nedenfor, eller du kan downloade vores APP til holdbooking,


Download APP til holdbooking


Har du en smartphone kan du via din store downloade følgende App MY ECLUB, når du har downloadet APP'en beder den om en klub kode.

Koden til Color Fitness er

dFd4MhY5

Herfra er det bare at følge anvisningen ovenfor.

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at blive på hjemmesiden, accepterer du vores brug af cookies.

Læs mere
Godkend